23 Ağustos 2016 Salı

L'oreal Paris Nude Magique Cushion Fondöten | 06 Rose Beige

Herkese merhabalar.
Kore kozmetik markalarının yıllardır ürettikleri likit sünger teknolojili cushion fondötenler, geçtiğimiz sene Lancome ile, 4-5 ay önce de fiyat olarak daha ulaşılabilir olan L'oreal Paris ile hayatımıza girmiş oldu. İlk çıktığı andan itibaren pembeli lilalı albenili ambalajıyla gel beni al diye bağırıyordu adeta:) Kızım sen karma ciltlisin, bu sana uymaz, etme eyleme desem de nisan ayıydı sanırım, o zamanki indirim döneminde ben de L'oreal Paris Nude Magique Cushion fondötenden almış bulundum artık.

Tabii ürün yeni çıktığından stantlarda tester filan yoktu, ambalajın üzerindeki renklere göre bi seçimde bulunmam gerekiyordu. Baya bir ikilemde kalmıştım hangisini alsam diye. Sarı alt tonlu olduğumu biliyorum, daha önce infalliable serisindeki vanilla rengini almış ve hayal kırıklığına uğramıştım, çok açık kalmıştı cildimde, o yüzden bu seride herkesin tercih ettiği 03 vanilla'yı alamazdım. İnternetten renklerine filan iyice baktım 06 Rose Beige olsun dedim, ama anladım ki yine yanılmışım aslında 07 Golden Beige daha iyi bir tercih olabilirdi:)) Anlayacağınız fondöten rengi belirleme konusunda acayip beceriksizim..Neyse lafı uzatmiyim, madem aldık kullanalım bari dedik:))

Bu fondöten de Kore'de üretilmiş, 12 aylık raf ömrü var, 14,6grlık ürün içeriyor ve 29 spf gibi oldukça yüksek bir spf oranı var. 01 porcelain, 03 vanilla, 04 rose vanilla, 06 rose beige, 07 golden beige, 09 beige ve 11 golden amber olmak üzere 7 rengi mevcut. 


Ürünün ambalajı cidden çok cici tasarlanmış. Kapağını kaldırdığınız zaman ince sünger aplikatörü ve aynası çıkıyor karşınıza. Aplikatörü kaldırdığınız zaman altında bir kapak var onu da kaldırınca koruma bandı görüyoruz. Bu koruma bandını çıkarıp atmamak gerekiyor. Her kullanım sonrasında tekrar kapatmak gerekiyormuş, çünkü ıslak olan fondötenimiz kuruyabilirmiş. 

Neyse nihayetinde o bandı da kaldırınca fondötene bulanmış olan ıslak sünger çıkıyor karşımıza, tabii altında da fondöten var. Sonunda çok değerli bir hazineye ulaşmış gibi hissediyoruz kendimizi :)))

L'oreal Paris Nude Magique Cushion fondöten Dewy Glow yani adından da anlaşılacağı üzere cilde nemli bir görüntü verip, cildi aydınlık ve canlı göstermeyi vaat ediyor.

Oldukça ince yapılı, kapatıcılığı yok denecek kadar az.  Kendi sünger aplikatörü hiç bir halta yaramıyor çok sert, o yüzden makyaj fırçasıyla uyguluyorum ben. Nemli makyaj süngeriyle de uygulanabilir. 

06 Rose Beige rengi pembe alt tonlu olduğu için sarı alt tonlu ciltlere pek uygun bir renk değil. Görüldüğü gibi bb krem kadar bile yoğunluğu yok, kapatıcılığının az olduğunu tahmin edebilmek de zor değil.



Cushion fondötenler nemli bitişli olduğu için kuru/normal ciltler için çok daha uygun. Karma ciltliler pudrayla sabitleyebilirler ama parlama gün içinde rahatsız edebilir yine de. Yağlı ciltliler zaten uzak dursun:)

Karma ciltlerde ürünün pek kalıcılığı da yok. 3-4 saat sonra yok oluyor.  İçerik bölümünü de ekliyim, belki merak edenler olabilir.

Kısacası L'oreal Paris Nude Magique Cushion fondöten ambalajıyla filan oldukça şeker ama benim bir daha alıp kullanacağım bir fondöten değil malesef. İndirimsiz fiyatının 50 küsür tl olduğu düşünülürse, o kadar para vermeye değeceğini sanmıyorum. Ben indirim zamanı 32tl'ye almıştım. 



Yani demem o ki, kuru/normal ciltliyim, yüzümde fondöten yok gibi dursun, cildim hafif nemli, aydınlık görünsün diyorsanız bu ürünü indirim zamanlarında tercih edebilirsiniz.

Herkese sevgiler
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Gosh Giant Sun Powder 001 / Bronzlaştırıcı-Aydınlatıcı Pudra

Herkese merhabalar.
Sizlere uzun zamandır kullandığım ve adından da anlaşıldığı gibi devasa boyutta olan bir üründen bahsetmek istiyorum bugün. Evladiyelik bir ürün kullanmak istiyorsanız bu tam da aradığınız bir ürün olabilir:)

Gosh Giant Sun Powder

Gosh Giant Sun Powder siyah, içerisinde aynası olan bir ambalaja sahip. Ambalajı ve içindeki Gosh yazısı bana çok şık geldi. 28 gr'lık ürün bulunduruyor. Evladiyelik dediğime bakmayın 18 aylık kullanım ömrü var. Ben aylardır kullanıyorum dibini göremedim hatta üzerindeki yazısı bile silinmedi:))


Ambalajının ne kadar büyük olduğunu bu resimle daha iyi anlayabilirsiniz. 


Havaların ısınmasıyla birlikte, özellikle de yaz aylarında bronz tonlar hepimizin vazgeçilmesi oluyor. O yüzden aylar önce indirim zamanı bu ürünü bulunca kaçırmak istememiştim. Aldığım günden beri de neredeyse her gün kullanıyorum o kadar sevdim yani:)

Her ne kadar pudra olarak gösterilse de böyle ışıltılı bir şeyi tüm yüzümüze uygulayacak halimiz yok:) Ben kontür uygulaması yaptıktan sonra allık uyguladığım bölgeye sürüyorum bunu. Verdiği bronz ışıltı çok güzel. Bronz aydınlatıcı olarak da düşünebiliriz aslında bunu. Yani aydınlatıcı uygulanan bölgeye de tek başına sürülebilir.


Ürünün pigmentasyonunu ve kalıcılığını beğendim. Verdiği bronz efektini gün boyu yüzümde hissedebiliyorum.

İçeriğinin pek masum olduğunu söyleyemicem. Talc içeriyor. Bu konuda titiz olanlar olabilir aranızda o yüzden belirtmekte fayda var.


Gelelim fiyatına. Gratis'ten ya %40 ya da %50 indirimdi tam hatırlayamıyorum 30tl'ye almıştım. Ürün hakkında bilgim yoktu, bir çok kişide görüp aldığım bir ürün de değil, indirim zamanı Melodi Elbirliler snapta mağazadayken göstermişti sanırım. Kısacası aldığıma pişman olmadığım ürünlerden birisi oldu. Yaz ayları için oldukça kullanışlı, cildimde hem bronzluk hem de aydınlık efekti olsun diyorsanız Gosh Giant Sun Powder'ı sevebilirsiniz.

Herkese sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

18 Ağustos 2016 Perşembe

Rimmel London Lasting Finish by Kate Lipstick | 55 My Nude + 56 Boho Nude

Herkese merhabalar.

İngiltere'nin güzellik ikonlarından Kate Moss ve yine İngiltere'nin dev kozmetik markalarından Rimmel London birlikteliklerinin 15.yılını yeni ruj ve oje koleksiyonu ile kutluyorlar. Ülkemizde yalnızca Watsons mağazalarında satılan Rimmel London markası benim de çok sevdiğim uygun fiyatlı markalardan bir tanesi. Geçtiğimiz günlerde paylaştığım mini alışveriş yazımda bu yeni koleksiyona ait iki ruj aldığımdan bahsetmiştim. (Yazıyı okumak için tıklayınız). Şimdi swatchlarıyla birlikte rujları daha detaylı inceleyelim o zaman:)

Öncelikle bu rujların rose gold ambalajlarına bayıldığımı söyleyebilirim. 4gr'lık rujlar 30 aylık kullanım ömrüne sahip. Koleksiyonda Kate Moss'un en sevdiği 3 nude ve 3 kırmızı renge yer verilmiş. Ben dört rengini görmüştüm gittiğim Watsons'ta, tüm renkler ülkemize geldi mi o konuda bilgim yok. Tam bir nude sever olduğum için 55 My Nude ve 56 Boho Nude renklerini aldım ben.


İlk etapta bakıldığında renkler birbirine çok benzer gibi görünse de farklılar aslında. İkisi de kahve alt tonlu ama 55 My Nude biraz daha pembelik içeriyor.

56 Boho Nude daha kahverengi. 

Yapılarına bakıcak olursak daha önceki ten rengi ambalajlı Kate Moss nude serisindeki rujların yapısına çok benziyor. Nemli ve parlak bitişli.  Kokuları da çok güzel, kalıcılıklarını beğendim. Tabii bir şeyler yiyip içtiğinizde tazeleme gerektiriyor, mat ruj değiller sonuçta.

Rujların swatchları. Üstteki 55 My Nude, alttaki de 56 Boho Nude


Bendeki duruşları da bu şekilde. 55 My Nude'u daha çok beğendim gibi:) 56 Boho Nude'u da Maybelline color sensational 745 Wooden Brown'a benzettim. Tabii nude rujların duruşları kişiden kişiye değişebilir, kişinin kendi dudak rengi rujun duruşuna etki ediyor. Benim dudak rengim açık olduğu için rujlar daha açık duruyor genelde.



Rimmel London Lasting Finish by Kate rujların indirimsiz fiyatları yanılmıyorsam 15tl. %40-%50 indirim zamanlarında çok daha uygun fiyatlara almak mümkün tabi. 

Herkese sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog

15 Ağustos 2016 Pazartesi

Minik Bir Alışveriş | Stradivarius + H&M + Watsons

Herkese merhabalar.
Ankara'ya geldim geleli sıklıkla yaptığım aktivitelerden biri de avm avm dolaşmak:) Alışverişlerimin hepsini fotoğraflayamıyorum zamansızlıktan,  bu sefer fırsat bulmuşken Stradivarius, H&M ve Watsons'tan yaptığım minik alışverişimi sizlerle de paylaşmak istedim. 


Watsons'ta haftasonu Rimmel London ürünlerinde %40 indirim vardı, bu sebeple uzun zamandır severek kullandığım Stay Matte 001 Transparent pudramı yedekledim. Şu anki kullandığım bir kaç hafta içinde biter büyük ihtimalle, yiyor muyum napıyorum pudra dayanmıyor bana:) Bu pudra ten makyajını sabitlemeyi, T bölgesindeki yağlanmayı kontrol altında tutmayı sağlıyor. 

Lasting Finish by Kate serisi sınırlı üretim rujların ambalajları çok hoşuma gitti. Normalde nude serisinden 45 ve 48 renkleri var elimde, (inceleme yazılarını buradan okuyabilirsiniz )ama bu serideki daha parlak yapıda olan nude rujlara da kayıtsız kalamadım. Zaten seri yanlış bilmiyorsam  3 nude, 3 de kırmızı renkten oluşuyor. Ben sadece 51, 53, 55 ve 56 renklerini gördüm, hepsi ülkemize geldi mi bilmiyorum. 

Soldaki 55 My Nude, sağdaki de 56 Boho Nude. Detaylı inceleme yazısını ve swatchlarını bir sonraki yazımda paylaşıcam. Ama merak edenler mağazada çektiğim swatchlarına buradan bakabilirler. Işıktan dolayı farklı görünebilir tabi.

H&M'den mis kokulu bir body mist aldım. Caribbean Crush. İçeriğinde mango, hindistan cevizi ve ahududu var. Kokusunun kalıcı olduğunu söyleyemem ama acayip hoş bir kokusu var. Çantamdan ayırmıyorum:)
 

Son olarak Stradivarius' tan baya geniş pencereler bırakılarak kesilmiş olan mom pantolon aldım. Daha önce bunun lacivert kot renginde olanını da almıştım ve instagram paylaşımlarımda oldukça beğenilmişti. (Buradan görebilirsiniz.) İndirimdeyken beyazını da kaptım:) Mom model pantolonlar bu yaz benim favorim oldu. Yüksek bel olduğu için crop top üstlerle çok şık duruyor.



Bu yazın hitlerinden choker kolyelerde de ne zamandır gözüm vardı. Zara, Bershka ve Stradivarius'ta oldukça güzel modeller var. Ben bu 4lü olanda karar kıldım. 2.sıradaki yıldızlı olanı ve en alttaki incili olanı kullandım bile, çok çok şıklar:) Sağdaki bilezikleri de görür görmez çok sevdim. Bronz, gümüş, altın ve beyaz renklerden oluşuyor. Upwatch saatlerimle oldukça güzel duruyor.


Minik alışverişim bu şekildeydi, fiyatlarıyla ilgili bilgi almak isterseniz yorum bırakabilirsiniz. Herkese sevgiler:)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

5 Ağustos 2016 Cuma

Peter Thomas Roth Şampuan Serisinde Ekstra İndirim | Portakalrengi.com

Herkese merhabalar.
Bugün Peter Thomas Roth markasından, markaya ait şampuan serisinden ve bu markayla ilgili güzel bir indirim haberinden bahsetmek istiyorum sizlere.

Peter Thomas Roth 1993 yılında kurulan köklü bir markadır. Marka, cilt ve saç bakımında  mineralin besleyici içeriğini temel yatıştırıcı olarak kullanıma sunmuştur. Günümüzün cilt bakım teknolojisini ve Macar mucizesini harmanlayarak inovatif bir yol izlemektedir.
Peter Thomas Roth ürünleri ciddi sorunlara karşı etkili çözümler üretme amacıyla formüle edilir.  Bu açıdan akneli ciltler ve anti-aging bakım üzerinde yoğunlaşmıştır. Akabinde yaşlanma karşıtı ürünler ve güneş koruyucularla hasarlı ciltlere özel ürün arayışına girmiştir.

PETER THOMAS ROTH ŞAMPUAN SERİSİ
Bütün olarak güzelliğin en önemli parçalarından biri saçlardır. Pürüzsüz bir ciltle beraber bakımlı, sağlıklı ve güçlü saçlara sahip olmak adına Peter Thomas Roth Şampuan Serisi size beklenenden fazlasını sunar. Bakımsız, yıpranmış saçlara yönelik olarak üretilen özel formülüyle saç derisine nüfuz eder ve köklerden itibaren saça canlılık katar.  Saç diplerinde oluşan kabuklanma, pullu görünümü yok eder ve kepeklerde gözle görülür bir azalma sağlar.  Her saç tip için farklı özelliklere sahip seride şampuanların yanında vücut bakım ürünleri de yer alır. Cildin yağ ve nem dengesini kontrol eden formülü sayesinde daha dayanıklı bir cilt yapısı oluşturur.


Peter Thomas Roth Şampuan serisinde yer alan şampuan ve vücut bakımı gibi diğer ürünler, kendi kullanım amaçları doğrultusunda maksimum fayda sağlar.
=>Mega Rich Şampuan: Her saç tipi için kullanımı idealdir. Çevresel koşullardan olumsuz etkilenen ve yıpranan saçların dayanıklılığını arttırır. Saçlarda kökten uca bir bakım sunarak uzun süreli bir temizlik ve parlaklık etkisi gösterir. Saçlardaki yağlanma ve kepeklenmeyi kontrol edilebilir bir boyuta getirmektedir.
=>Mega Rich Body Lotion: Zengin içeriği ve yüksek etkili yapısı sayesinde tahrişe meyilli cildin anında yatışmasını sağlar ve kuru cildi nemlendirerek yumuşamasını kolaylaştırır. Formülünde shea yağı, C ve E Vitaminleri gliserin ve provitamin B-5 içerdiği için cildin uzun vadede vücudunuza yumuşaklık, pürüzsüzlük ve nem kazandırır.

=>Mega Rich Conditioner: Formülü bir hayli zengindir. İçerisinde Biotin B-7 Complex, C ve E Vitaminleri ile ProVitamin B-5bulunur. Saçlarda uzun süreli koruma ve canlılık sağlar.  Sağlıklı ve parlak görünüm kazandırmakla beraber saçların kolayca şekil almasına da destektir.

=>Mega Rich Body Wash: Mikro küreciklerle beraber formüle edilen ve bu sayede güçlü bir nemlendirme özelliğine sahip üründür.  Banyo sonrasında düzenli kullanımla beraber cildin temiz, pürüzsüz ve yumuşak kalmasını sağlar.  Yatıştırıcı etkisi ile hassas ciltlerin kullanımına da uygundur.

NEDEN PETER THOMAS ROTH?
Roth felsefesi basit, etkili formülasyon ve şaşırtıcı sonuçlar üzerine kuruludur. Marka üst düzey çalışması ve konsantrasyonu sayesinde kaliteli ve geniş bir ürün yelpazesi oluşturmaktadır. Peter Thomas Roth tüm cilt tipleri için doğru –ideal bakımı garantiler.  
Peter Thomas Roth Şampuan ve Peter Thomas Roth Şampuan markasının diğer ürünlerini portakalrengi.com adresinden detaylı olarak inceleyebilir, %20 indirimle olarak güvenle sipariş verebilirsiniz.
peter-thomas-roth-şampuan.jpg görüntüleniyor
Herkese sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog