26 Mart 2015 Perşembe

LINE ve Pepsi sevdiklerinle yaya yaya konuş diye var!

Telefon, sevdiklerimizle konuşmak için mükemmel bir araç. Artık hayatımızın çok büyük bir kısmını akıllı telefonlar kaplıyor ve herkesle görüntülü, görüntüsüz konuşabiliyoruz. 

Sevdiklerimizle konuşurken kullandığımız bir çok akıllı telefon uygulaması var ve hepimiz bunları kullanıyoruz. Sadece mesajlaşmıyoruz, aynı zamanda konuşabiliyor, hatta birbirimizi anında görebiliyoruz. Bu uygulamaları kullanabilmek için iki tarafın da bu uygulamaya sahip olması gerekiyor. Ama bu kadar çok uygulama varken herkesin aynı uygulamayı kullanmasını beklemek biraz hayal oluyor. 

Bu sorunları çözmek için LINE, bir uygulama geliştirdi. Artık LINE’da Premium Call özelliğiyle, LINE’a sahip olmayan insanları arayabiliyoruz. Sadece yurt içini değil, yurt dışını da çok uygun fiyatlara arayabiliyoruz.

LINE uygulamasına sahipsen, ekstradan bir şey yapmana gerek yok.

LINE indirmek için: http://me2.do/F1mG6dym

LINE ve Pepsi Kampanyası

Siz sevdiklerinizle yaya yaya konuşun diye LINE ve Pepsi birlikte bir kampanya başlattı. Hali hazırda LINE’dan LINE’a ücretsiz konuşabiliyorken, Pepsi kapaklarından çıkan şifreyle LINE'dan yurt ici, yurt disi, sabit veya cep telefonu istedigin numarayi ucretsiz arayabilmeni saglayacak 100 Premium Call kredisi kazaniyorsun.

Şifre Nerede?

Kutu Pepsi’lerin açma halkalarının arkasında veya Pepsi pet şişe altın ve gümüş renk kapaklarının altında şifreye ulaşman mümkün.

Şifre nereden aktif ediliyor?

Peki bu Pepsi şifresini LINE’da nasıl kullanırım diye mi düşünüyorsun? Hemen açıklayalım. İlk önce “diğer” kısmında Pepsi için özel yapılmış kısma giriyorsun.

Daha sonra şifre için ayrılmış bir yer göreceksin. Oraya Pepsi kapaklarının altındaki şifreyi giriyorsun.

Şifreyi girdikten sonra kutucuğun altındaki “Gönder” butonuna basıyorsun. Anında 100 Premium Call Kredin aktif hale geliyor.

LINE, aynı zamanda konuşmanın en ucuz yolu!

Ben bir hesaplama yaptim. Normalde internetli mesajli paketlere 30 lira falan oduyorsun. Bi' Pepsi aldin, ortalama 2 TL desen, 5 tane Pepsi alsan, etti 10 Lira. Elinde ne var? 5 tane Pepsi ve 500 Premium Call Kredisi. Bu da ediyor ki 150 dk. sabit hatlara ( ki sabit hat mi kaldi??) ya da 50 dk. herkesi arayabiliyorsun. ne kadar telefonla konusyorsun ki zaten? Surekli LINE'Dan mesajlasip duruyoruz ucretsiz. Olmayanlara da LINE yukletsen, oradan da bayagi kurtariyorsun. Bildigin 5 Pepsi yanina kar kaliyor.

Üstelik yurt dışını çok daha ucuza arıyorsun ki tek tek bütün ülkelere bakıp ne kadara denk geliyor diye hesaplamadım. Ama örneğin Amerika’yı, 100 Premium Call Kredisiyle yaklaşık 100 dakika konuşabiliyorsun. Çok iyi.

Bundan sonra bu şekilde harcama yapacağım ben. Evde zaten su gibi Pepsi içiliyor. Hatta su yerine Pepsi içiliyor. Adamlar üstüne Premium Call Kredisi veriyor. Ben kendime bi’ kampanya yapsaydım, ancak bu kadar karlı olurdum. Sahiden. 

Evet özetliyorum: Herkese LINE yükletiyoruz, oradan kurtarıyoruz. Pepsi içiyoruz, oradan da kurtarıyoruz. Yurt içini, yurt dışını rahatça arıyoruz. 

Nedir bu LINE Premium Call?

LINE Premium Call, sevdiklerinle konuşman için LINE’ın oluşturduğu bir servis. Aradığın kişi LINE uygulamasını kullanmıyorsa, onu Premium Call sayesinde arayabiliyorsun.

Üstelik yurt dışında da bu uygulama geçerli ve çok uygun fiyatlara bunu gerçekleştirebiliyorsun. Bu şekilde sevdiklerinle yaya yaya konuşabiliyorsun.

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

25 Mart 2015 Çarşamba

Flormar Aloe Vera'lı Göz Makyajı Temizleme Pedleri

Merhaba. Geçenlerde yaptığım Flormar online alışverişimde denemek için aldığım Aloe Vera'lı göz makyajı temizleme pedlerinden bahsetmek istiyorum. 

Aldığım günden beri kullanıyorum ve makyaj temizleme rutinime eklendi bile. Hani aman aman bişey olduğunu söyleyemem ama en azından benim beklentimi karşıladı. Gözlerimde herhangi bir tahrişe, kirpiklerimde dökülmeye neden olmadı. 

İçerisinde 100 adet ped var. Makyajımı temizlerken makyajın yoğunluğuna göre her gün 2-3 tane kullanıyorum, yani 1 aydan fazla bir süre kullanılabilecek bir ürün. Mikrofiber yapılı pamuk içeren bu pedlerin içerisinde aloe vera özlü losyon bulunuyor. Pedler ne kalın ne ince, şeffaf sayılmayacak kalınlıkta. Kokusunu beğendim,oldukça hafif ve rahatsız etmiyor. Pedlerdeki ıslaklık pek yeterli gelmedi bana. Göz makyajını temizlediğini düşünüyorum ama biraz daha ıslak olmasını tercih ederdim. Kapağını açık bırakmamaya çalışıyorum kuruma yapmasın diye.



İçeriğine baktığımızda pedler %60 pamuk, %40 polyesterden oluşuyor. Ph nötür. Alkol içermez yazıyor ama içindekiler bölümünde alkol de bulunuyor, anlayamadım bunu :)) Paraben de içermiyor sanırım. 
Ayrıca ürün lens kullanıcıları için de uygun.

Ben %50 indirimle 5.5tlye almıştım. 26 Mart akşamı 23.59'a kadar da kargo ücreti 1 tlymiş, indirim de devam ederken fırsat değerlendirilmeli,  bir kaç tane daha almayı düşünüyorum:) Kullanımı bana oldukça pratik geldi. Jojoba yağlı bir türü daha var bunun, bazıları ondan memnun kalmamışlar instagramda görmüştüm, onu denemedim ama Aloe veralı olan benim hoşuma gitti. Hafif makyajlar da yapmıyorum ben. Far, eyeliner, rimel, baz, kapatıcı vs. bir sürü ürün kullanıyorum. Göz makyajımı temizleme konusunda Flormar göz makyajı temizleme pedleri beni tatmin etti. 

Sizlerden bu ürünü denemiş olanlar var mı?
Sevgiler..


Özlemle Kelebeketkisi Blog

Wet'n'Wild Megalast Ruj | E902C "Bare It All"

Güzel bir bahar sabahından herkese günaydınlar diliyorum. Haftasonu ufak bir Gratis alışverişi yapmıştım. Wet'n'wild Megalast rujları ne zamandır merak ediyordum. Fiyatı da uygun olunca meşhur Bare it All'u alıp denemek istedim. Zira bu ruj Mac'in kimine göre Kinda Sexy, kimine göre Velvet Teddy rujlarına dupe olarak gösteriliyor. Ben ikisini de denemedim ama swatchlara bakılırsa Velvet Teddy'e daha çok benziyor gibi. 
Görsel alıntıdır.

Mac Velvet Teddy 55tl iken, Wet'n'Wild Bare it all 10tl.. Seçim yapmak size kalmış artık:) 





- Wet'n'Wild Bare it All kahverengi alt tonlu, nude mat bir ruj. 
- Diğer mat rujlar gibi sürerken kuru bir yapısı yok, yumuşak sayılabilir.
- Dudakta varlığını belli ediyor, bu his biraz rahatsız edici geldi bana.
- Bir süre sonra dudakta kuruluk hissi oluyor. O yüzden ruj öncesinde dudakların nemlendirilmesinde fayda var.
- Rengi kişinin dudak rengine göre daha açık ya da daha koyu görünebilir.
- Ambalajın şeffaf olmasını sevdim ama rujun bir kısmı kapağın içinde açıkta kaldığı için, kapağı kapatırken ruja değdirme ihtimali oluyor. 
- Ambalajını çok basit buldum, kalitesiz gibi duruyor.
- Nude rengini sevdim.
- Kalıcılığı da orta seviyede.


Rujun bendeki duruşu da böyle..


Uygun fiyatlı nude ruj isteyenlere tavsiye edebilirim. Günlük kullanıma uygun. Gratislerden 10tl'ye satın alabilirsiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgiler..


Özlemle Kelebeketkisi Blog

20 Mart 2015 Cuma

i.ENVY By Kiss Premium Lashes | Au Naturale 01 Takma Kirpik

Merhaba kızlaaar. 
Umarım keyifler yerindedir, herkese mutlu bir haftasonu diliyorum:)

Bugün sizlere uzun zaman önce sanırım eylül ayıydı, Makyajdünyam Duygu'nun etkinliğinde Beliz Kozmetik tarafından hediye edilen i.ENVY by Kiss Premium Lashes Au Naturale 01 takma kirpikten bahsedicem. 

Neden bu kadar beklemişim denemek için bilemiyorum ama sanırım önceden başka markalarla yaşadığım olumsuz takma kirpik takma daha doğrusu takamama deneyimlerinden sonra elim gitmedi bu ürüne. En son geçen sene nisan ayında kuzenimin düğününde takmıştım. Kuaförde takmıştım, eve geldiğimde kirpik yere düşmek üzereydi, bir türlü yapışmadı yerine, yapıştırıcısında iş yoktu vs vs.  Yine aynı şeyleri yaşayacağımı düşündüm sanırım, ama düşündüğüm gibi olmadı allahtan :)


i.ENVY kirpiklerin en önemli özelliği %100 doğal insan saçından yapılmış olması. Üst kısmındaki yapıştırma şeridi siyah değil de şeffaf olduğundan kendi kirpiklerimizle bütünleşiyor ve daha doğal bir görünüm ortaya çıkıyor.

Daha önceleri iki kere takmak kirpik kullandım, Watsons'tan aldığım Lash ve Lionesse markalarınınkilerdi yanlış hatırlamıyorsam. İkisinde de sıkıntı yaşamıştım. Yapıştırıcıları pek iyi yapıştırmamıştı,tabii yapışmayınca tekrar sürmüştüm baya bir uğraştırmışlardı beni.
Bu kirpiğe yapıştırıcıyı sadece 1 kez sürdüm sonra tuttum koydum kirpiğimin üstüne, biraz bastırdım ve yapıştı hemen.






Ben kirpiklerin doğal duruşuna bayıldım. Bunun dışında uzun volümlü modelleri de denemek istiyorum. 

i.ENVY by kiss takma kirpikler Watsons, Gratis, Douglas,Cosmohome gibi kozmetik mağazalarında ve seçkin eczanelerde satılıyor.
Fiyatları da 23.90 tl civarında. 

Herkese sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog

18 Mart 2015 Çarşamba

Flormar Care4Lips Dudak Balmı | Watermelon Milkshake


Herkese selamlar. 
Bir kaç hafta önce Flormar yeni dudak balmı serisi Care4Lips'leri duyurmuştu. Öncelikle instagramda bloggerlarda gördük, görür görmez şekillerine sevimliliklerine bayılmıştım. 

Geçen hafta da Flormar Care4Lips'lerin online sitede satışa çıktığını duyurunca hemen sipariş vermek için siteye girdim. 

Tabii %50 ve outlet ürünlerde de %70 indirimleri görünce sadece onu almakla kalmayıp merak ettiğim başka ürünleri de atıverdim sepete. 

                                Orada en dikkat çekici ürün pembiş yumurta öyle değil mi? :) 

Yeni çıkarttıkları lip balm serisiyle Flormar aslında şaşırttı hepimizi. Çünkü Amerika'nın popüler lip balm markası yanda da gördüğünüz Eos'larla ayırt edilemeyecek kadar benziyorlar. 
Kimileri çakma Eos filan dedi Care4Lipsler için, ama benim hoşuma gitti. Sonuçta Eos ülkemizde satılan bir ürün değil, satılan bir kaç yerde ve instagram hesaplarında da çok pahalıya satılıyor. bu durumda Flormar'ın bu yeni ürünleri oldukça cazip görünüyor.

Flormar Care4Lips Watermelon Milkshake 
pembe pembe selamlıyor sizi:)


İçerisinde kakao ve shea yağı var, ayrıca spf15 güneş koruması içeriyor.


Watermelon Milkshake'i karpuz kokusu ve tabii ki ambalajı pembe olduğun için aldım:) Bunun dışında 5 çeşidi daha var. Çilekli Strawberry Marmalade, mandalinalı Sweet Tangerine, elmalı Bite Me Apple, karışık meyveli Wild Fruits ve karamelli Caramelbar.


Elimde çok fazla lip balm var. Watsons Balmi, Nivea, The Body Shop, Pot O'Miracle vs. Ben lip balm olayında yapış yapış olma hissini sevmiyorum. Nemlendirsin, güzel koksun, kötü tat vermesin, dudaktan hemen silinip gitmesin yeter. Flormar'ın bu ürünü bütün beklentimi karşıladı. Bittikçe alıcağım ürünler listeme eklenmiş oldu.

Kokusu nedeniyle neredeyse yiyesim geliyor, abartmıyorum cidden çok güzel. Sürmesi de rahat, nemlendirmesi iyi. Satış fiyatı da 12.90tl. 



Sizler denediniz mi, nasıl buldunuz Care4Lipsleri?

Özlemle Kelebeketkisi Blog

17 Mart 2015 Salı

Revlon Colorburst Lip Butter | 050 Berry Smoothie

Herkese merhaba. 
Dünkü Revlon Colorburst Matte Balm Sultry rujumdan sonra bugün de sizlere Revlon'un yine efsaneleşmiş Colorburst Lip Butterlarından Berry Smoothie'yi göstermek istiyorum. Şu an bütün Watsons şubelerinde olmasa bile, yakında bir çoğunda Revlon markasını görmüş olucaz ve sizlere de fikir vermesi açısından ürün inceleme yazımı bir an önce yazmak istedim:)

Lip Butterların renklerine karar vermek baya bi vaktimi aldım çünkü resimde de gördüğünüz gibi çok fazla seçenek var. Ben Peach Parfait ve Berry Smoothie renkleri arasında kalmıştım ama swatchlarını ve youtubeda videolarını izledikten sonra Peach Parfait pek renk vermiyormuş gibi hissettim ve tercihimi Berry Smoothie'den yana kullandım.

Öncelikle söylemeliyim ki bu lip butterların ambalajı çok şeker. Her lip butterın kendi rengine göre dış ambalajının rengi de rujların renginde. Güzel bi detay bence.

Lip butterları ruj gibi düşünmek yanlış olur, çünkü bunlar renkli lip balm gibi dudakta pek fazla renk vermiyorlar çünkü asıl görevleri dudakları bol bol nemlendirmek ve parlak ciciş bir görünüm vermek:)


Resimden de anlaşılıyordur, ruj ıslak yapılı. Hatta çok sıcak ortamlarda bırakmamak lazım eriyip sürme esnasında da kırılabilir. İnternette rastlamıştım öyle bir görüntüye, kız ruju sürerken ruj erimiş olduğu için bir kısmı kırılıp dudağına yapışıyordu ehe, böyle şeylerin olmasını istemeyiz tabi:)

Swatchta da gördüğünüz gibi pembemsi bir rengi var. Ben burada 3-4 kat sürmüştüm renk belli olsun diye. Tek katta açık pembe oluyor, diğer katlarda şeftali pembemsi bir hal alıyor sanki. Sedefli gibi parlak bir yapısı var.


Ben tek kat olarak uyguladığımda aşağıdaki gibi bir sonuç aldım. Yalnız o kadar şeker görünüyordu ki aynada dudaklarıma bakıp durdum ehe:) İsteyenler bir kaç kat sürüp daha koyu bir renk de elde edebilirler.






Sürümü çok kolay, sürerken yağ gibi kayıyor deyim yerindeyse. Bendeki bebek pembesi duruşunu da sevdim. Dudaklarında ruj ruj durmayan, sadece renk versin diyenler Revlon Colorburts Lip Butterlar tam size göre. Ben pek lip butter insanı değilimdir ama bu çok hoşuma gitti. Günlük bir makyajda çok rahatlıkla kullanılabilir, özellikle bahar aylarında pembiş pembiş doğal görünümlü dudaklar için Berry Smoothie rengi uygun olabilir. Kalıcılığı orta seviyede, fazla bulaşma yapmıyor, bir şeyler yenmediği sürece 2-3 saat kalıyor dudakta.



Watsonslarda 29.90tl gibi bir fiyatı var. Tüm rujlara aynı fiyat konmuş, aslında bu pek de mantıklı olmamış, Lip Butterlar biraz daha ucuz olabilirdi mesela 15-20 arası bir şey daha uygun olabilirdi. Artık indirim zamanlarını kovalamak gerekicek:))
Umarım en kısa zamanda bütün Watsonslarda Revlon markası yerini alır. Daha incelemek istediğim bir çok ürün var.

Sizlerden var mı Revlon lip butterlardan kullanmış olanlar, Berry Smoothie hakkında ne düşünüyorsunuz yorumlarınızı merak ediyorum.
Herkese sevgiler..


Özlemle Kelebeketkisi Blog