28 Haziran 2014 Cumartesi

Yves Rocher "Büyük Yaz İndirimi" ve Benim Aldıklarım

Herkese merhaba ve hayırlı ramazanlar diliyorum. Geçenlerde yves rocher'den aldığım ürünlerden bahsetmek istiyorum sizlere, yanılmıyorsam yarın büyük yaz indiriminde son gün, belki fikir verebilirim sizlere, aslında daha önce yazmayı planlıyordum ama ancak vakit bulabildim :)
Bir çok üründe %50'ye varan indirimler var. Ben uzun zamandır merak ettiğim yağlı saçlar için ısırgan otlu arındırıcı şampuan, karma/yağlı ciltlere uygun olan yüz temizleme jeli ve yüz ferahlatıcı spreyden aldım. Şampuanı indirimde yakalamışken 2 tane aldım hatta:)


Şampuanı 10 gündür kullanıyorum arındırıcılığını beğendim, ertesi güne de hemen yağlanmıyor saçlarım. İçeriği temiz olduğundan daha bi gönül ferahlığıyla yıkıyorum saçlarımı, silikon ve paraben içermiyor..saç uçlarıma saç kremi uygulamayı da ihmal etmiyorum. 

Sebo vegetal karma/yağlı ciltler için olan temizleme jelini de beğendim, her hangi bir sivilce sorununa ya da kuruluğa yol açmadı. Paraben, silikon, renkledirici vs içermiyor. Sabah uyandığımda ve akşam yatmadan önce uyguluyorum. Sebo vegetal serisinde çok fazla ürün var. Maske, serum, krem, peeling vs. Set halinde kullanıldığında daha güzel sonuçlar elde edilebilir diye düşünüyorum.

Gün içinde uygulanabilecek cildi tazeleyen greyfurt özlü sprey de paraben, alkol içermiyor. Makyajdan önce uygulandığında makyaj bazı görevi görüyormuş ama öyle denemedim henüz. Gün içinde makyajımın üzerine sıkıyorum özellikle de sıcak havalarda iyi oluyor. 

Bu ürünlerin hepsi şu an indirimli, isterseniz bir göz atın.. hepinize kucak dolusu sevgiler;)
       

22 Haziran 2014 Pazar

İşte Stres Altında Bile Pozitif Kalabilirsiniz

Çalışma hayatının her gün biraz daha stresli hale geldiği doğru. Stresin iş başarısını engelleyen en önemli nedenlerden biri olduğu da iyi biliniyor. İş hayatında stres bir ölçüye kadar faydalı bulunuyor fakat o ölçüden fazlası da iş ilişkilerini bozuyor, dikkati dağıtıyor, verimi azaltıyor, başarısızlığa sebep oluyor. Tüm bu olumsuzluklar üst üste gelince ister istemez sosyal hayatımız da etkileniyor.

Bu  nedenle iş yeri kaynaklı stresi azaltmanın bazı yolları var. Benim de çok kullandığım ve etkili yollardan biri olduğuna inandığım yöntem ise; strese girdiğim anlarda ufak molalarlar birlikte derin derin nefes alıp vermek. Bu işlemi arka arkaya 5-6 kez tekrarladığımda fark edilir bir rahatlama hissediyorum.

Geçtiğimiz günlerde yine stresli bir anda bu yöntemle rahatlamaya çalışırken çalışma arkadaşımın masasında granini meyve suyu şisesinin üzerine iliştirilen şöyle bir mesaj gözüme çarptı; “Sen olduğun gibi mükemmelsin.” Bir anda pozitif düşünmenin çok işe yaradığını fark ettim. Sonra kendi kendime dedim ki; nefes egzersizleriyle birlikte kendimizi bu şekilde motive edebilir, içimizdeki potansiyeli dışarıya çıkarabiliriz.

Benim kartımı sizlerle paylaşıyorum.

Kendi pozitif mesajınız için granini facebook sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

https://www.facebook.com/graniniTurkiye

Bir boomads advertorial içeriğidir.

21 Haziran 2014 Cumartesi

Turuncu Kasa ile Yaza Merhaba Çekilişi

Merhabalaar.
Turuncukasa.com'dan yaza merhaba hediyeleri kazanmak ister misinizz? 
Blogger dostu Turuncukasa ile sizler için bir çekiliş hazırladık, katılımcılar arasından 1 şanslı kişi 50ml Avene Termal Su Spreyi ve 50ml La Roche - Posay Anthelios XL Fluide Ultra Leger Spf 50+ kazanıcak. Yaz günlerinde kullanılabilecek harika iki ürün.





















Gelin ürünleri yakından tanıyalım

Avene Termal Su Spreyi:  İçeriğindeki eşsiz bileşenler sayesinde cilt sorunlarını çözmeye yardımcıdır. Tek püskürtmeyle cilt bakımını yapabilirsiniz. Cildinizi canlı ve zinde tutmaya, hücrelerinizi yenilemeye ve cildinizi yeniden yapılandırmaya yardımcı olur. Kalsiyum ve magnezyum içerir. Karma ve yağlı, akneye ve sivilceye meyilli cilt tipleri için idealdir. Kızarıklık, kaşıntı , gerginlik, kuruluk, akne, yağlanma, sivilce, cilt temizliği ve tazeliği için kullanılır.

Detaylı Bilgi için 

La Roche - Posay Anthelios XL Fluide Ultra Leger Spf 50 : Hassas ciltler için güneşten koruma sağlar.Cilt tarafından kolayca emilir ve uyum sağlar. Yağlı hissi bırakmaz. Cildi güneş ışınlarına karşı korumaya yardım eder. Yaşlanma belirtilerini geciktirmede yardımcıdır. Spf50, cildi UVA ve UVB ışınlarına karşı korumaya yardımcı olup, filtreleme görevi görür.

Detaylı Bilgi için 


Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler:

1- Blogumu takibe almak 
(kırmızı renkli bu siteyi takip et butonuna ya da izleyicilerim kısmında bu siteye katılın bölümüne tıklayarak)
2- Turuncukasa.com sitesinden beğendiğiniz bir ürünü sosyal medya hesaplarında (facebook, twitter vb) herkese açık olarak paylaşmak ve paylaşım açıklamasında ürünle ilgili yorumda bulunmak
3- Son olarak paylaşım linkinizi ve blogumu takip ettiğiniz gfc ismini, mail adresinizle birlikte yorum olarak bu yazının altına eklemek

İşte bu kadar basit:))

Çeliliş 6 Temmuz'da sona erecektir. Kargo ücreti değerli firmaya aittir.
Hepinize bol şans ;)


Ayrıca Turuncukasa.com'da COSMED ürünlerinde %45'e varan indirimler var, bakmadan geçmeyin;)



Özlemle Kelebeketkisi Blog

20 Haziran 2014 Cuma

#Mybkevent Blogger Buluşmamız

Herkese selamlaaar, nasılsınız iyisinizdir inşallah :)) Biz okulları kapattık seminer dönemindeyiz, 2 aylık yaz tatili için geri sayım yaptığımız haziranın bu güzel günlerinde sizlere bu yazımda 7 Haziran Cumartesi günü katıldığım, Makyaja Yeni Başlayan Kız blogunun sahibesi sevgili Ezgi'nin düzenlediği #Mybkevent blogger buluşmasından ve sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum. Öncelikle söylemeliyim ki Ezgi'nin ilk etkinliği olmasına rağmen herşey çok iyi organize edilmişti, önceden tanıştığım blogger arkadaşlarımla olmak ve tabii yeni tanışma fırsatı bulduğum bloggerlarla birlikte olmak, sohbet etmek çok güzeldi. Ezgi'ye nazik daveti için teşekkür ediyorum :)

Katılımcılar (soldan sağa)
Kardelen Blog - Kübra - kardelenkardelen2220.blogspot.com.tr 
Beautybysyln - Selin - beautybysyln.blogspot.com.tr
Makyaja Yeni Başlayan Kız - Ezgi - makyajayenibaslayankiz.blogspot.com.tr
Makyajaşktır - Özlem - buneguzellik.blogspot.com.tr
Özlemle Kelebeketkisi yani ben :) - ozlemlekelebeketkisi.blogspot.com.tr
Gözde'nin Masal Adası - Gözde - www.gozdeninmasaladasi.com
Ece Güçel Kozmetik Makyaj - ecegucel.blogspot.com.tr
Audreyin Şekerleri - İrem - audreyinsekerleri.blogspot.com.tr
Beyaz Madam - Burçin - beyazmadam.blogspot.com.tr
ve resimde olmayan:(   Gontheblog - Gamze - www.gontheblog.com


























Biz Gözdeyle birlikte gittik etkinliğe, malum o çorluda ben tekirdağda.. biz de ataşehirde buluşup oradan etkinlik yerine gitmek üzere kadıköye geçmiştik. Etkinlik yerine vardığımızda Ezgi, Selin ve taaa ankaralardan gelmiş olan Kübra oradaydı ve harika hazırlanmış bir masa bizleri bekliyordu:)

























Sonrasında diğer arkadaşlar da gelmeye başladılar ve kadro tamamlandı, tabii biraz sohbetten sonra daha fazla dayanamayıp kutuları paketleri kurcalamaya başladık bile :))


























Farmasi yetkilisi Pınar Hanım da bizlerleydi, marka hakkında bilgi verip her birimize Farmasi kozmetik ürünlerinden oluşan bir paket verdi, yüzümdeki gülümsemeye de bakın:) Makyajaşktır Özlem sen de çok şirin çıkmışssıın;)

























Daha sonra blog isimlerimize özel cici kurabiyelerimiz geldiii, Cookiepoint Tuğçe ve Merve Hanım'a teşekkür ederiz, kurabiyelerin tadı çok güzeldi ellerinize sağlık :)

Daha sonra Luviyan.com'dan seçtiğimiz hediyelerimiz geldi, benimkinde bir karışıklık olmuş malesef, altın sarısı kolye seçmiştim ama gümüş renkli geldi biraz üzüldüm açıkçası ama sağlık olsun napalım:)


Daha sonra Faberlic firmasından Melisa Hanım ve Splat firmasından Boris Bey aramıza katılarak markalarla ilgili bizlere bilgi verdiler. Faberlic Rus kozmetik markası olup ürünleriyle bizleri cezbetti, ayrıca ürünlerini katalog üzerinden satıyorlar aslında kozmetik mağazalarında da satılsa hiç fena olmaz:)


















































Splat da çok yakında migroslarda yerini alacak olan bir diş macunu markası. Boris Bey bizler için  bir sürü diş macunu getirmişti ve ürünleri tek tek tanıttı. Çocuklar için zararsız içerikli olanlar, acılı olanlar, siyah renkli olanlar, altın parçacıklı olanlar vs değişik çeşitlerde diş macunları vardı. Ben kendim ve kardeşim için bunları seçtim:)

























Hediyerengi.com'un ismimize özel hazırladığı bu kırmızı defterleri çok beğendik:)
























HC Hair Care Ovex saç maskesini severek kullanıyordum zaten, bir tane daha geldi:)
 www.sacbakim.com'a teşekkürler:)

























Ben Keçici peynirlerini dikkatle incelerken :) 

























Tabii etkinliğimizde güzel çekilişler de vardı.  The Premium Organics, Elite World Hotels, Kozmospot ve Limonian firmalarından gelen ürünler çekilişle sahiplerini buldu. Ben de The Premium Organics Argan yağı kazandım, şişesine de bayıldım bu arada:)

























Etkinlik pastamız Nazlıhan Hanım'ın ellerinden çıktı, Nazzcake'e teşekkür ederiz:)


Veee Ezgi pastasını keserken ne kadar da mutlu :))

























Her şey çok güzeldi Ezgicim emeğine sağlık. Etkinliğe renk katan değerli firmalara da çok teşekkürler, diğer sponsorların ürünlerini de evde fotoğrafladım aşağıda paylaşıyorum sizlerle:)

Cosmo Home daha lansmanı bile yapılmamış taptaze Procsin ürünlerini bizlere göndermişler, ilk deneyenlerden olmak da ayrı bir güzellik, teşekkür ederiz:)

Blogger dostu Watsons'a da bu güzel paket için teşekkürler..

Farmasi ürünlerini çok beğendim diyebilirim, BB lerini kullanmaya başladım bile :) Katalog yerine kozmetik mağazalarında da yer alsalar iyi olabilir gibime geliyor. Farmasi'ye bu ciciler için teşekkürler..

 Her zaman çok şık sunumlara imza atan Pastel'e de teşekkürler. Yeni çıkan seriden bu ürünleri denemek harika olucak:)

Senelerin vazgeçilmez markası Dove'un saç bakım spreylerini kullanmamıştım daha önce, saç uçlarından çok çeken birisi olarak işime yararlar umarım:) Rozet ve çanta askısı da çok ince düşünülmüş, teşekkürler Dove..














Dermokil ürünlerinden temizleme jeli ve karma ciltler için olan maskeyi zaten kullanıyordum, arkadaşımın tavsiyesiyle alıp çokça memnun kalmıştım özellikle de temizleme jelinden. Bunlar da diğer dermokil ürünlerimin yanına eklendiler, teşekkürler:)
 Dermoeczanem ve Recete.com'a da çok teşekkürler, Nuxe yağlarımızı, biodermalarımızı hatta aynamızı bile unutmamışlar, çok incesiniz;)
 Veee tabii ki Apolena..tam bir blogger dostu. Geçtiğimiz yaz bir blog çekilişinde makyaj çantası kazanmıştım ve bayıla bayıla kullanıyorum hatta arkadaşlarım da çok beğenmişlerdi, apolenalarım iki oldu, bu netbook çantası da çok cici, el çantası olarak bile kullanılabilir, teşekkürler Apolena ;)


























Bir etkinlik yazım daha böylece sonlanmış oldu, umarım sıkılmamışsınızdır, hepinizi kocaman öpüyorum :))

Özlemle Kelebeketkisi Blog

8 Haziran 2014 Pazar

Cosmetic Haul

Geçenlerde çok küçük de olsa bi kozmetik alışverişi yaptım. İlki içindekileri çok beğendiğim Clinique set, ikincisi Flormar'dan eyeliner. 



 
Bu seti almamda Chubby Stick ve High Impact Mascara etkili. Chubby Stick balmın hem rengini hem de yapısını çok beğendim. Ancak 1 haftadır bulamıyorum nerede kaybettiysem çok üzüldüm :( Bulamazsam yenisini alıcam. Far paletinde ise blushed ve french vanilla rengini beğendim. Bir de şu pembeli turunculu makyaj çantası çok iyi oldu hem rengi güzel hem de işlevsel :D



Flormar Passionate Dots koleksiyonunu indirimde görünce eyelinerını bi deniyim dedim. Sürümü çok rahat kapağında fırçası var. Rengi de çok güzel bi lacivert ama tek sorunu göz kapaklarına çok bulaşması. Geçen gün arkadaşım günün sonunda sen far mı sürdün çok dağılmış dedi yani o derece :O İndirimde çok ucuza aldığım için pek bişey kaybettim diyemem ama boşuna masraf aslında biraz daha para verip kalitelisini almak varken.  

4 Haziran 2014 Çarşamba

Bu Hurriyet Çok Sosyal

Hurriyet.com.tr'nin yeni uygulaması olan "Hürriyet Sosyal’i" ilk duyduğumda bir an önce kullanmak için hevesliydim. Üyelik gerektirdiğini gördüğümde ise, önce biraz üşenir gibi oldum açıkçası... Sonra düşündüm ki, "Hürriyet , sosyal tabanlı bir haber sitesine dönüşüyorsa, bu yeniliklerden geri kalmamak gerek... Dünyada ilk defa, böyle güçlü bir haber sitesi, sosyal bir platform olma yolunda ilerliyorsa madem, ben de oradaki yerimi, bir an önce almalıyım!:)

Bilgisayarın başına geçtim ve şuradaki kısa tanıtım filmini izledim önce. Baktım ki, sosyal.hurriyet.com.tr linkinden bilgilerimi hemen girerek ya da istersem Facebook, Twitter veya Instagram gibi mevcut sosyal medya hesaplarımı kullanarak kolayca üye olabiliyormuşum, bir kaç satırlık bilgiyi doldurur, doldurmaz, üyelik için kullandığım e-mail hesabıma bir aktivasyon maili geldi, tıkladım ve üye olmuş oldum. Artık kendime ait ve ilgi alanlarıma özgü, kendi hurriyet.com.tr'mi oluşturmaya hazırdım işte.

İlk olarak, "Bize ilgi alanlarını söyle, biz sana özel haber, video ve içerikleri sunalım" denildi. Hızlıca bir göz gezdirdikten sonra, onlarca seçenek arasından, Yeme-İçme, Müzik, Moda, Spor, Fotoğraf, Sinema, Seyahat, Hava Durumu, Futbol ve Mekanlar kategorilerini işaretledim şimdilik... Ne de olsa istediğim zaman girip, tekrar değiştirebilirim. Keyif benim değil mi? :)



Sonra diğer kullanıcıları da eklemek istersem, "Kişi Takip Et" diye bir öneride bulunuldu. "Kullanıcı Sözleşmesi"ni de onaylamamla "bana özel haber akışı" sunan Hürriyet'in bu yepyeni dünyasına ilk adımımı atmıştım işte.

Artık sadece haber okuyup geçmek değil, arzu edersem her gün severek saatler harcadığım ve çok aşina olduğum sosyal medya araçlarındaki gibi rahatça kullanarak, oradaki "Like/Beğen" gibi, burada da "Öne Çıkar" tuşuyla beğendiğim ve ilgi gösterdiğim şeyleri gösterebileceğim yeni ve keyifli bir deneyimin içinde buldum kendimi. Yıllardır sosyal ağlarda kullandığım bu özelliklere, artık hurriyet.com.tr gibi bir haber sitesinde sahip olmak; haber okumayı, okuduklarımı paylaşmayı ve istersem de üzerine kendi fikrimi söylemeyi öyle kolaylaştırdı ki, kullanırken hiç yabancılık hissetmedim desem, yeridir.

Daha da güzeli ise, eğer istersem Anasayfa, Gündem, Kelebek, Spor, Ekonomi gibi tüm bölümleri, hala görebiliyor olmam... Tüm bunlara ilaveten, özel ilgi alanlarımı belirlediğim için artık, sırf anasayfada olmadığı için gözden kaçırmak durumunda kaldığım, ama aslında merak ettiğim tüm kaliteli içerikler, "Bana Özel" kısmıyla, kendiliğinden bana geliyor ve işte bu, gerçekten harika bir haber.

Dahası bildirimlere baktığımda gördüm ki, daha girer girmez takipçilerim de oluşmaya başlamış bir anda. "O da nedir*" diye merak edenleriniz için anlatayım. Bu yeni deneyim sayesinde, artık okuyucular, hem Hürriyet yazarları, hem de diğer okuyucularla interaktif ilişki kurabilecekleri, tartışma yaratabilecekleri bir platforma sahip olabiliyor. Yazarların sadece köşe yazıları değil; kişisel postları da okuyucu ile buluşuyor. En sevdiğiniz yazarların, gün içinde neler hakkında paylaşımlarda bulunduğunu da, kolayca takip edebiliyorsunuz. Anlayacağınız bu Hürriyet gerçekten çok sosyal olmuş:)

İçerik: http://usengecsef.blogspot.com/
Bir boomads advertorial içeriğidir.

1 Haziran 2014 Pazar

Karma/Yağlı Cilt Sorunsalı

Karma/yağlı ciltlerin en büyük sorunu makyajlı cildin yağlanmadan dolayı parlaması olsa gerek. Ben de aynı sorunu yaşayan biri olduğumdan kapatıcı olarak kullandığım ürünleri ve bunlarla ilgili yorumlarımı paylaşmak istedim sizlerle. Ve hatta önerilerinizi de bekliyorum bu konuda:)

Makyajımda fondöteni pek tercih etmiyorum, geçmiş yıllarda da öyleydi. senelerce kullandığım golden rose pata krem'e de bb kremlerin hayatımıza girmesiyle veda etmiştim. Bunlar fondöten kadar kapatıcı özelliği olmasa da makyajı daha doğal gösteren ürünler olduğu için tercih sebebim oldu.

BB kremler arasında Garnier memnuniyet açısından önde görünüyordu, ben de geçen yıl kullanmaya başladım. Karma ve yağlı cilt tipine uygun olan Garnier BB krem, light/clair ve medium olmak üzere 2 tondan oluşuyor. Güneş ışınlarına karşı koruyor, nemlendirme özelliği var, kusurları kapatıyor ama bu fondöten kadar tam bir kapatıcılık sağlamıyor, orta seviyede olduğunu söyleyebilirim.

Renk olarak cildimle uyumunu seviyorum. Pudrayla sabitlememe rağmen gün içinde parlama sorunu az da olsa yine oluyor malesef, tekrar pudrayla sabitleme gerektiriyor. 

Tek sevmediğim özelliği resimde de gördüğünüz gibi çok akışkan olması, yanlışlıkla kıyafetlerime sıçradığı filan oluyor ve lekeleri kolay kolay çıkmıyor hatta hiç çıkmadığı da oluyor.


Garnier BB krem kullanmaya devam ederken acaba başka ürünlere de şans versem mi diye düşündüm ve temiz içerikli olan The Balm ürünlerini sevdiğimden, balm shelter'ı da denemek istedim. Bu ürünün light, light/medium ve medium olmak üzere 3 tonu var. Ben en açık ton olan light/clair'i tercih ettim. Resimde ortada görünüyor, garnier gibi sıvı değil, cilt tonuyla uyum sağlıyor o konuda sorun yaşamadım. Kapatıcılık olarak bu 3'ü arasında en kötüsü, bu da zaten bb krem değil de renkli nemlendirici olmasından kaynaklanıyor. Kapatıcılık beklentisiyle alınmamalı.  Açıkçası araştırmadan bi anlık kararla aldığım bir üründü bu, araştırmış olsam karma/yağlı ciltlere uygun olmadığını anlayıp satın almazdım zaten. Benim cildimde gün içinde çok çok parlama yaptığı için bir kaç kullanımdan sonra kenara kaldırdığım bi ürün oldu bu. Bazen evde olduğum zamanlarda kullanıyorum.


Garnier'le yoluma devam ederken ve bitmesine de çok az kalmışken Watsons'ın yeni çıkardığı Pure Beauty CC krem'i denemek istedim. CC kremlerin BB lere göre kapatıcılık konusunda biraz daha iyi olduğu ve mat bir yapıları olduğundan söz ediliyordu. Ama sonuç benim için yine fiyasko oldu :) Renk tonu olarak en açık rengi ivory tonunu tercih ettim, cildimle pek uyum sağlamadı, garnier gibi sarı değil de pembe alt tonlu gibi, yüzümde beyaz beyaz durdu ve aşırı parlama sorunu yaşadım. Bunu da sevmedim ve yoluma şu an Garnier'le devam ediyorum.

Instagramda önerilerde bulunanlar oldu, maybelline affinitone mat serisi fondöten ve flormar cc krem'i önerenler oldu. Fondöten tercih etmem diyordum ama parlama sorununu ortadan kaldıracaksa onu da denemeyi düşünebilirim.

Sizlerin vereceği öneriler var mı??
Hepinizi öpüyorum ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog