30 Nisan 2014 Çarşamba

Sunny Day

Geçenlerde havanın da güneşli olmasını fırsat bilerek arkadaşlarla Beşiktaş'a gidelim dedik. Ben Üsküdar'da arkadaşlarımı beklerken bir de ne göreyim karşımda Pinkfreud yürüyo :D Hemen gidip selfie çekildim beraber. 1 dakikalık bi iletişimimiz olsa çok sevimli bi insanmış kendisi :) Yalnız ben uzaktan emin olamadım ancak mavili airmax lerini görünce dedim kesin pinkfreud :D

Bir de o gün diyetten kaçamak yaptım ve çilekli smoothie içtim, spor hocam duymasın :D


Sonra vapur sefası yaparken de simit olmazsa olmaz dedik ve en sevdiğim simit çeşidi olan çekirdekliden aldım. 



Kombinime ve detaylara gelecek olursak. Kot ceket kuzenimin, atlet Mango, pantolon Zara, çok sevdiğim mavi babetim H&M, bilekliğim Bodrum'dan. Herkese iyi akşamlar :)





21 Nisan 2014 Pazartesi

Watsons

Dün Kadıköy'de dersane öncesi Balmi lipbalmlara bakmak için Watsons'a uğradım. Aslında umutsuzdum çünkü geçen gittiğimde yoktu ve bi blogda da zor bulunan bi ürün diye okumuştum. Yani bulacağımı tahmin etmiyordum ama bi şansımı deniyim dedim. Ve buldum :D Ahududu, nane ve coconut aromalılar vardı. Bende TBS'nin coconut lip butter'ı olduğu için pas geçtim onu ve naneyle ahududu arasından ahududuyu seçtim. İyi ki de öyle yapmışım çok şeker bi kokusu var. Ve dudaklara çok güzel bi yumuşaklık veriyor çok sevdim. Sırada listemde nanelisini almak var :D
He bir de tester el kremi aldım birer tane sonra bi baktım kasiyer bir sürü tester doldurdu poşetime bi taneyle anlamazsınız diye :D Neutrogena'yı denemiştim geçenlerde arkadaşımda vardı. Norveç böğurtlenli, güzel sayılır. Ama dün Arko Nem'i denedim. Aman tanrım o nası bi kokudur bildiğiniz ayıcık jelibon kokusu. Kendimi tutmasam yiyebilirdim, tabi sonra kusardım o ayrı konu :D Kısaca Balmi'yi ve incirli greyfurtlu Arko Nem kremi öneririm. Özellikle benim gibi şekerli kokulardan hoşlanıyorsanız :)







19 Nisan 2014 Cumartesi

Stil İkonu: Blake Lively

Gossip Girl sayesinde Blake Lively'i tanıdığım günden beri hem stilini hem de fiziğini hep beğenmişimdir. İşte size Blake'in birbirinden güzel kombinleri:
Buradaki bordo renkli elbiseyi çok beğendim.
Fiziği güzel olunca bandaj elbise de çok yakışmış. O fiziğe ulaştığımda ilk denemek istediğim modeller arasında.
Mavi tonlu deri etek favori parçam oldu.
Salaş tarz en güzeli ve en doğalı. Favorim.
Diziden bi sahneydi yanlış hatırlamıyosam. Bordo ayakkabıları çok beğendim.
işte tam bi hanımefendi :) Louboutin'leriyle çok güzel gözüküyor.
Bu da davet stili. Teenage girl tarzı kabarık bi elbiseyle ancak yine de güzel.
Bu da favorilerim arasında. Zaten yüksek bel etekler benim favori parçamdır bir kıyafette.
Yine bi davet stilinden. Uçuk mavi o güzel sarı saçlarıyla uyumu yakalamış bence.
Neon pembe cidden çok yakışmış bronz tenine.
Yine pembelerden gitmiş. Heralde çok seviyor davetlerde pembe giyinmeyi :D Şeker olmuş ama. Sizin stil ikonlarınız kimler? Bu arada artık her hafta bir stil ikonu yayınlamayı düşünüyorum. Ne dersiniz?

Alisverismakyaj'ın Çekilişii

Bugün yine blog araştırması yaparken bir blog gördüm ve keyif alarak okudum yazılarını. Bir de çekilişi varmış ona da katılmak istedim.
Doğrusu LaSenza poşetinin içindekini çok merak ediyorum :D Link: tık tık

Çantamdan Ayırmadığım Yeni Bir Şey Var!

Gülüşünüzün imzası dişleriniz derler. Gerçekten de öyle bence. Piyasada bembeyaz dişlere sahip olabilmek için pek çok ürün var, ancak ne yazık ki istediğim sonucu verebilen bir tanesiyle hala tanışamamıştım. Ta ki yakın bir arkadaşım bana Signal White Now Gold’u tavsiye edene kadar. Önceden raflarda olan White Now ürününe oranla White Now Gold’da anında beyazlatma etkisini 3 katına çıkartmışlar.

O ışıl ışıl, bembeyaz dişlere gerçekten de tek fırçalamada bile sahip olabildiğimi gördüğüm anda tamam dedim işte aradığım ürün buymuş. Özellikle “diş macunu” da demiyorum “ürün” diyorum çünkü klasik bir diş macunu banyoda aynanızın önünde durur, ancak Signal White Now Gold benim aynamın önünde duran değil, gün boyu çantamda taşıdığım bir kozmetik ürün gibi resmen. Nasıl ki gün içinde makyajımı tazeliyorum ve yenilenmiş gibi hissediyorum, Signal White Now Gold’la da ne zaman mücevher gibi parlayan dişlere sahip olmak istersem, çantamdan çıkartıp dişlerimi fırçalıyorum.

Ayrıca çok keyifli bir web sitesi var White Now Gold’un. www.pariltilihayatim.com Facebook’unuzla bağlanıyorsunuz ve bir anda kendinizi magazinlerin, paparazzilerin dünyasında buluyorsunuz. Ünlü magazin muhabiri Seyhan Erdağ, size ait milyon dolarlık bir villayı dolaşıyor. Fotoğraflarınız da evin duvarlarını süslüyor. Bu da yetmezmiş gibi www.pariltilihayatim.com ‘a girip formu dolduranlar arasından yapılacak çekilişle 75 adet içi Yves Rocher güzellik ürünü dolu Furla'nın efsanevi Candy Bag çantası hediye ediliyor. Daha ne olsun, Furla çantanıza atın Signal White Now Gold’u ve anında bembeyaz dişlere sahip olun!

Bir boomads advertorial içeriğidir.

18 Nisan 2014 Cuma

Mini Alışveriş

Bu hafta az da olsa bunları aldım. Bebe mavisi ojem ve lila ojem bitmişti onları tekrardan aldım. Ancak lila olan daha açıktı 84 numara bu 85 diğeri kalmamıştı. 
Yeşil bileklik ve toka Kadıköy'de bi bijuteriden. Pembe bileklik ise Claires yakın arkadaşımla aynılarından aldık.
Not: Oreolu Milka'yı ben yemedim malum diyet :( Renk uyumu güzel oldu ama :D


16 Nisan 2014 Çarşamba

Çekiliiş

Tesadüf eseri izleyicilerimde gördüğüm Makyaj Odamm'ın blogunu izlemeye aldım ve bu çekilişi gördüm. İçinde çok güzel şeyler var özellikle en çok istediğim eos lipbalm.
Siz de katılmak isterseniz tıklayın.

Mix

Sınavdan bi an önce kurtulma isteğim ve yaz ayını deli gibi özlediğim şu günlerde yaz fotoğraflarından küçük bi mix yapmak istedim. Burası iyice benim fotoğraf albümüme dönüştü zaten :D
Ataberk beyfendi Ayşegül ablasının kucağında gayet rahat :) Canım kuzenim benim yerim onu <3
Elbise H&M
Bodrum yollarındaki mor çiçekleri bile özledim. T-shirt: Atmosphere, Etek: Zara, Ayakkabı: Magza
Atlet&Çanta: Mango, Etek: Zara
Bodrum'un en güzel yanı; serin akşamlarıdır. Üst&Etek: Zara, Çanta: Calvin Klein, Ayakkabı: Bambi
Köpek sevgimden daha önce bahsetmiş miydim?
Şort: Kasha, Atlet: H&M, Bikini: Kom
Bende kuzen bol :D Canım kuzenim Deniz'in doğum gününün en güzel yanı yaz ayına denk gelmesi.
Dolabımın en sevdiğim kıyafetlerinden biri: Topshop tulumum

6 Nisan 2014 Pazar

Yeni Keşfim! Domatesli MakarNeks ile Peynirli MakarNeks'in Muhteşem Uyumu!

Siz acıktığınızda ne duruma geliyorsunuz bilemem ama ben acıktığımda gözüm hiçbir şeyi görmüyor. Bir an evvel en çabuk şekilde bir çözüm bulmam gerekiyor. Haliyle, normal porsiyonlarda beni kesmiyor böyle durumlarda.

Dün çok yoğun geçen bir günün ardından tek hedefim bir an evvel eve ulaşmaktı. Trafiği atlatıp eve ulaşmayı başardım ama açlıktan ölmek üzereydim ve koşarak mutfağa gittim. Böyle durumların en büyük kurtarıcısı benim için artık MakarNeks. Bunun için öyle çok sebebim var ki… Bir kere çok pratik,  sadece paketin içinden çıkan sos ve erişteyi, kaynayan suya atıyorsunuz… Zamanı lezzetli kullanmanın en harika yolu, 3 dakika bekliyorsunuz ve nefis, lezzetli sosuyla MakarNeks hazır…

Tam domatesli MakarNeks mi yoksa peynirli MakarNeks mi yesem diye karar vermeye çalışırken, aklıma bir fikir geldi… Peynirli MakarNeks’e bayılırım… Domates soslu MakarNeks’i de sevmeyenimiz yoktur herhalde…’Neden domatesli ve peynirli MakarNeks’i birlikte pişirip lezzete lezzet katmıyorum ki?’ diye düşündüm, hem böylece birinden birini seçmemde gerekmeyecekti.  Paketin arkasındaki tarife göre hesaplayınca 500ml kadar su koymam gerekli ama ben biraz daha az koymayı tercih ettim. Önce domatesli paketinden çıkan erişteyi, sonra da peynirli paketindeki çıkan erişteyi kaynayan suya attım, aynı anda hem domatesli hem peynirli soslarını açıp, birlikte tencereye ekledim…. Veee 3 dakika sonra kocaman bir porsiyon, domatesli ve peynirli MakarNeks’im enfes lezzetiyle hazırdı…. Domatesli MakarNeks ve Peynirli MakarNeks’in karışımı gerçekten inanılmaz lezzetli, doyurucu ve pratik… Benim yeni favorim... Siz de hemen deneyin, MakarNeks lezzetinize lezzet katın…Bu yeni, harika buluşumun sırrını sizlerle de paylaştım…Sıra Acılı MakarNeks ile yeni denemelerde….

Bu arada MakarNeks, gerçekten sürprizleri ve insanları şaşırtmayı seviyor, bakın bankta oturan insanların sıradan bir gününü sürprizlerle nasıl eğlenceli bir güne dönüştürmüş.

MakarNeks Facebook sayfasını buradan ziyaret edebilirsiniz. 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

Haftanın Güzellikleri

   

İki haftadır diyette olsam da öncesinde yediğim en güzel tatlı :D -Ceviz Ağacı




Baileys ve meyveli likörleri severim. Fazla içmem ama :D 



Magnumun yeni dondurması. Sevdim.


B-Fit'e yazıldım. 1 buçuk haftadır gidiyorum ama faydasını görmeye başladım :) 


Diyetteyken dışarda yemenin en iyi yolu Happy Moon's. Diyet menüsünü seviyorum :D


Perrier limonlu sodayı merak ediyodum. Denedim sevdim. İçerken çok güzel köpürüyo :D


Ojelerimle Oreo milkanın paketi çok uyumlu oldu, ben de fotoğrafladım.  


Dün spordan önce bunu yedim. Light süt içine 4-5 çilek, bi küçük muzun yarısı ve 4-5 tane de yer fıstığı kırdım. Çok lezzetli oldu :) 



Pembe limonatayı çok beğendim.


Zara'da bu eteği çok beğenmiştim. Almalı mı almamalı mı?