22 Mayıs 2013 Çarşamba

BBW Berry Sangria Hand Soap

Geçen haftasonu İstinye Park'tan aldığım çok şeker kokulu sabunum Berry Sangria. Kendisini şeker niyetine yemek istiyorum :) Ayrıca o gün sabun deneyene Pinkberry yoğurdu veriliyordu. Ben de pinkberry hastasi olarak meyvelisini aldım :D Cidden diyetim için baya iyi bi yöntem canım istediğinde dondurma yerine onu yiyebilirim :D



8 Mayıs 2013 Çarşamba

Uzun zamandır aradığım gibi bir ürün: Vichy Idealia BB Krem

Kendimi bildim bileli hem yağlı, hem de güneşi görünce hemen lekelenen, hassas bir cildim var maalesef... Dermatologlar bu leke oluşumuna engel olmak için, sadece yazın değil, güneşin bulutlar arasından süzülerek geldiği, hatta ve hatta hiç ortada görünmediği kapalı havalarda bile, güneş koruması kullanmak gerektiğini söylüyorlar. Oysa eskiden, güneşin bu zararlarını bilmeden, iyice bronzlaşmak uğruna, nasıl da saatlerce sahilde uzanırdık...

Bilmeyen bilmez ama, cilt yapısı yağlı olunca, insanda ne yüz makyajı kalır, ne de göz makyajı doğru düzgün... Bu konuda çok sıkıntılı olduğum için, iyi bir güneş koruması arayışım, uzun süre devam etti. Makyaj altına baz olarak da kullanılabildiğini ve yağsız olduğunu iddia eden pek çok markanın ürününü kullandım. Ama her bir denememde, makyajımın bozulması, aşırı parlaması ve kullandığım göz kaleminin, gözaltlarıma bulaşarak bir "Panda"ya dönüştüğümü fark etmem, uzun zaman almadı:) Nihayetinde bıktım ve pes ettim. "Eskiden güneş koruması mı vardı canım?" deyip, korunmasız halimle, güneşe maruz kalırken, bir de baktım ki yüzümde, sanki çok lazımmış gibi bir de kırmızı kırmızı damarlar belirmeye başladı. Öğrendim ki, ince yapılı ciltler, güneşe maruz kalınca "kılcal damar çatlaması" oluşuyormuş. İşte bir bu eksikti zaten...

Deneye yanıla, araştıra araştıra, nihayet tam bana göre, nemlendirici de içeren bir güneş koruma kremi buldum. Yaş kısıtı ve cilt tipi ayrımı olmaksızın kullanılabilen, Vichy'nin "Idealia BB Krem" adındaki bu yeni ürünü; hem 25 koruma faktörlü, hem de yüzün soluk görünümünü ve ton farklılıklarını giderip, anında belirgin bir ışıltı getiriyor. Normalde Açık Ton ve Orta Ton diye 2 farklı renk seçeneği varmış ki; ben, "açık" olanını tercih ettim. 40 ml Vichy Idealia BB Krem’in tavsiye edilen tüketici satış fiyatı ise 49.90 TL'ymiş.

Yüzümü jelle temizleyip, tonikle sildikten sonra, ilk sürdüğüm andan itibaren, hassas cildime rağmen, en ufak bir alerjik tepki yaşamadım. Sıcak havada bile, yüzümde herhangi bir yağlanma eğilimi oluşmayınca, cesaret bulup üzerine makyaj da yaparak, dışarı çıktım. Çantamdan minik aynamı alıp, sık sık yaptığım kontrollerde, hala bir "Panda"ya dönüşmemiş olduğuma inanamadım. Aynı zamanda 24 saat nemlendirme ve koyu leke görünümünü azaltma etkisi de bulunan bu krem sayesinde, bir yandan güneşin zararlı ışınlarından korunurken, aynı zamanda makyaj bozulması derdine de son vermiş oldum. Olleeyyy! Teşekkürler Vichy! Sonuçta o köklü bir Fransız markası olduğuna göre, "Merci" mi deseydim acaba? :)

https://www.facebook.com/VichyTurkiye
https://twitter.com/VichyTurkiye

İçerik: usengecsef.blogspot.com

Bir bumads advertorial içeriğidir.

7 Mayıs 2013 Salı

Blogger Bazaar

Pazar günü KafePi Curcuna'daki  Blogger Bazaar etkinliğine katıldım. Öncelikle Curcuna'yı çok beğendim başka bi gün de takılmak için gidebilirim. Salıncaklar falan vardı arkadaşlarla eğlenceli olur :D Çok cıvıl cıvıl neşeli bi ortamdı. Bloggerlar ikinci el veya hiç kullanılmamış eşyalarını satıyodu. Ben bi küpe, bi kazak, iki de kitap aldım. Bunun yanında bloggerlarla da tanıştım. Mesela Tobesh'le tanıştım, dünya tatlısı, çok sevimli bi insan :) Duygu Şenyürek ve Berrilla da öyle. Bir de abim ve arkadaşlarının tanıttığı Presstagram vardı, çok iyi etmişler o aleti bulmakla, instagram fotoğraflarını anında basıyo çok sevdim :D





Miss Cookies'in  cupcakeleri de çok güzeldi diyetimi bozdurdu :)




Fosforlu sarı telefon kılıfıma uygun olsun diye China Glaze'de aynı renk oje de sürdürdüm.




Ve bloggerların standları:






4 Mayıs 2013 Cumartesi

İtalya Sarnico 2




Ertesi gün okullarına gittik ve kendi sunumlarımızı yapıp diğer sunumları izledik. Ben ve arkadaşım baklavayı sunmuştuk.







Bizim gittiğimiz okul meslek okuluydu ve aşçılık bölümü de vardı. Bu yüzden öğlen yemeklerimizi ve tatlılarımızı hep orada öğrencilerin yaptığı yemeklerle yedik. O ekmek çok lezzetliydi herhangi bir restoranda görürseniz yiyin.


2 Mayıs 2013 Perşembe

İtalya Sarnico 1

Nerdeyse 2 ay geçti ben anca yazıyorum. Herneyse ben bölümlere ayırarak yazmaya karar verdim çok karışmasın diye.



Öncelikle bu kiliseyi çok beğendim. Bizim gittiğimiz ISSS Serafino Riva okulunun çok yakınlarındaydı.







Kiliseden sonra yerel bi pasticceria denen pastaneye gittik. İtalya'nın sıcak çikolatası çok farklı; pudingimsi katı bi kıvamda ama pudingden daha sıvı. Tatlıları da ortaya karışık yaptırdık. Hatta Türk arkadaşlarla Cem Yılmaz'ın "little little into the middle" esprisini yapmadan duramadık :D Genel olarak tatlıları beğendim ama en çok merak ettiğim olan sarıyı hiç beğenmedim. İtalya'da görürseniz denemenizi önermem.



Kaldığım kızın evi gölün tam karşısındaydı. Boğaz manzarası gibi göl manzarası vardı :D



Bir de sevimli mi sevimli köpeği Chicca vardı :)
Yarın da okuldaki günleri anlatırım şimdilik kaçıyorum :D