31 Ekim 2012 Çarşamba

Weekend

Haftasonu kuzenimle gezmek için Capitol'e gittik. Saçımı dağınık topuz yapmama rağmen ilk defa güzel oldu :D
T-shirt&kot: Mango, Ayakkabı: Adidas, Çanta: CK, Kolye: Optimum'da bi mağazaydı adını unuttum :D

29 Ekim 2012 Pazartesi

Bayram

Bu post bol fotolu bi posttur :D Bayramda bol bol foto çekildim. Bunlar sadece bir kısmı ayıklayıp koydum. Biz çekerken çok eğlendik umarım siz de bakarken eğlenirsiniz :)
Kombin: Etek&Bluz/Zara, Ayakkabı/Bershka
Tek farklı olan kombinde etek aynı ayakkabı Keds t-shirt markasi yok.
Kuzenimin turuncu ayakkabısı da Bambi, beraber aldık :)

23 Ekim 2012 Salı

Haftasonu

Bu haftasonu sınıfımıza bu sene gelen ikiz kardeş olan arkadaşlarımın evine gittim. Beraber korku filmi izledik. Paranormal Activity 2: İzlerken çok tırstık ne yalan söyliyim ama o kadar da korkunç değildi :D
Bir de bu minik Dior parfüm setini tanıdıkları Free Shop'tan getirmiş onlar için. Çok sevimliler :) Ben de yurtdışına gittiğimde bunlardan görürsem alıcam.
Şimdi ben kaçıyorum sevgili okuyucularım. Yine ikizlerle İstinye Park'a gideceğiz. Akşam döndüğümde post yaparım. Öptüm hepinizi :)

21 Ekim 2012 Pazar

Günün Ojesi 07

Bu haftasonu pembe giyceğim için bu pembe ojemi sürdüm. Sonra çok sade gelince de üstüne simli oje sürdüm. Çok güzel oldu bence içim açıldı :) Ojenin içinde mavi kırmızı gümüş ışıltılar var tavsiye ederim ;) Flormar no: 393

20 Ekim 2012 Cumartesi

Haftanın Güzellikleri 04

Bu yazımda biraz geç kaldım ama okuldan dolayı yazmaya vakit bulamadım. Geç olsun güç olmasın :D
Bu aralar limonlu beyaz çikolatalı Popkek'e taktım haftada 2-3 kez yiyorum kilo alıcam bu gidişle :D Bir de Oreo'lu Milka'yı denedim. BA-YIL-DIM!!
Bu kırmızı papuçları instagramda gördüm ve çok beğendim.
Ojeyi de çok beğendim.
Okulda resim klübünde hoca moda tasarımı diye tişört tasarımları yaptırdı. Her ne kadar benimki mükemmel olmasa da basic bi tişört olarak hoşuma gitti. Belki bebek kıyafeti olabilir, bebek tişörtleri mi tasarlasam napsam :D
Un kurabiyesi yedim bu hafta yiyebildiğim kadar.
Senenin ilk narını yedim :) Biraz ekşiydi ama-hatta baya ekşiydii.
Yeniden telefonda Sims'e taktım. Oynayıp duruyorum sürekli. Bilgisayarda bi saat açmaktan daha kolay geliyo :D Sevgili de yaptım Sim'lerimi :) <3
Vişneli Browni İntense+Halley
Macarona neden bu kadar aşık olduğum belli oluyo :) Acıbadem aşkıı <3
Son olarak da 2 gün önce Migros'da bu kalpli makarnayı gördüm ve alıp yaptım. Pişince doğal olarak şekli bozuldu ama çok sevimli bi makarna olmuş :D